AlphaBlog

Skrýt reklamu
Tisk z AlphaBlog.wz.cz

Mimozemšťani

(29.11.2007 - 18:14)

Jsme opravdu na Zemi sami? A už vůbec ještě troufalejší otázka, jsme ve vesmíru sami? Odpověď ještě neznáme, ale mám za to, že již brzo budeme. Jelikož je velice nepravděpodobné, že při velikosti vesmíru vznikl život jenom na jedné planetě (na Zemi), tak si myslím, že tu mimozemšťani opravdu jsou. A pokud se vyvinuli dříve než my, mohou cestovat časem a prostorem bez problémů, skrýt se našim zrakům a další kousky jako ze science fiction. Když porovnám šanci na existenci jiného než pozemského života ve vesmíru s nekonečností vesmíru, pak zaručeně sami nejsme. V současné době je to otázka, která je velmi podobná otázce typu: "Co je za vesmírem?" Odpověď je nemožné vyslovit, ba ani nad ní uvažovat. Otázka mimozemšťanů je jednodušší pouze o to, že víme že život je velice flexibilní, přizpůsobivý. A třeba za určitou dobu by se i pozemský život přizpůsobil životu na jiné planetě.

Soudím vše pouze na základě teorie, že vše, co nám ve školách, televizi, internetu říkají, je pravda. Kdo z Vás byl ve vesmíru a viděl ho na vlastní oči? Třeba je kolem země něco jako přelud a za jeho hranicí je úplně něco jiného. Třeba Sluneční soustava vypadá jinak, třeba je to jenom zmanipulovaný dojem obrazu mimozemšťany. A vlastně, hvězdy na které se díváme, nemusí již vůbec existovat, protože světlo od nich k nám letí tak dlouho, že mohli explodovat, vyhasnout nebo být pohlceny. Nevíme vlastně nic.

Když jsem u té mimozemské formy života, každý si mimozemšťany často představí jako nějakou zrůdu, která je velmi podobná něčemu, co již na zemi je. Třeba zvířata bez kůže nebo v jiné barvě, lidé s velkým mozkem atd. Co třeba uvažovat, že mimozemšťan je energie nebo třeba plyn? Jak by mohli myslet? Musí vůbec myslet jako my? Nebo jsou i jiné způsoby? Na zemi se vyskytuje nepřeberné množství falešných údajů o podobě mimozemšťanů, většinou založené na společné podobě. Jenom na internetu jich najdete velké množství. Ale viděli jste někdy něco divného na vlastní oči? Já jednou ano a málem mě to srazilo na kolena. Nedokážu to vysvětlit, ponechávám to mimozemšťanům. Třeba to nebyli oni, ale příroda jako taková. Třeba to bylo prolínání světů (o tom někdy jindy). Každopádně jsem pro vás našel nějaká zajímavá videa s fotkami mimozemšťanů.

Pitva provedená po havárii v Rosswellu

Dokument o mimozemšťanech a Area 51

Různé fotografie mimozemšťanů

4. díl z Interview s mimozemšťanem, více na youtube (EN)

Area 51

Podle mě existují, ale vypadají jiank nebo se umí proměnit třeba na člověka a my je denodenně můžeme potkávat. Prý existují záznamy a studie tajných vládních organizací v Anglii nebo USA o existenci mimozemčťanů, všechny jsou ale přísně utajené a označené kódem D nebo tak nějak. Možná se jich někdy dočkáme. A nebo uvidíme všichni pravdu na vlastní oči. A nebo naše děti. Nebo jejich děti. A nebo nikdo...

Líbí se ti článek? Linkuj si!