AlphaBlog

Skrýt reklamu
Tisk z AlphaBlog.wz.cz

(4.3.2007 - 19:41)

Takže dlouho očekávaná (naše první) akce přisla. Ani jsem se nestačil vzpamatovat. Myslím, že to byl moc pěkný zážitek. Takže něco více k tomu....

Ve čtvrtek večer jsem dorazil domů ze zkoušky akorát na večeři, takže jsem měl už jenom pár chvil na sbalení. Naházel jsem dvoje ponožky, spacák, něco k jídlu do batohu a nezapomněl jsem ani na to hlavní, moje M15A4, příslušenství a brýle. Takže jsem se vecele vydal do postele. Budík jsem posunul až na 6:15, protože ráno bylo poměrně hodně času. Apophis dorazil na motorce s ostatníma kolem půl sedmé a protože mi neřekli, že chtejí přijet dříve, čekali jsme na hotela, kterej je bez počítače. Pak jsme se úspěšně nalodili do autobusu a vystartovali směrem na Brno. Cesta byla v pohodě, byla sranda, hudba, jídlo, prostě dokonalé. V Brně jsme museli hodinu čekat na přestup, takže jsme zatím navštívili armyshop. Bohužel taktická vesta vypadala jako hadr na podlahu a čepici vz95 neměli, takže jsem si nic nekoupil. Dále jsme se přesunuli autobusem do Moravské Třebové, kde už očekával Pedain a odvedl nás na vlakové nádraží, kde jsme se namačkali do už tak přeplněného vlaku. Dorazili do Mladějova na Moravě a ubytovali se.

Mladějov 2007

Po malé přestávce jsme šli s Pedainem a urnou projít terén.

Vypadalo to tam opravdu slušně, sice se k nám na pokoj pak dostěhovali ještě Messerschmitové, ale šlo to, hold dva lidi na jednu postel. Bylo co jíst, byla lednička, paráda, dokonce i černobílá televize! Ale na tu nebyl čas. Odpoledne jsme si byli zastřílet. Pak večer dorazili další teamy, vyrazilo se do hospody a pak na noční akci. Bylo to opravdu zajímavé, protože se děly věci jako například můj dobrovolný kill - bežel jsem a narazil hlavou o prkno, skácel se na záda a ještě se střelil do ruky.

Druhý den dojel zbytek lidí. Sešlo se tam asi 120 lidí! A pak začala bitva. Teroristi (my a další teamy) drželi pece a v nich VIP, které měli hodní (URNA, SWAT atd..) zachránit. Byla to opravdu tuhá bitva. Padali koule, ale také hráči... Jednu chvíli nám hodili dýmovnici do patra, ale tu jsem vyhodil zpátky dolů, takže jsme něco málo viděli a patro ubránili. Každou celou hodinu byl respawn. Drželi jsme se zuby nehty, a taky udrželi. Jenom pak těsně před koncem se povedlo jednomu "hodnému" prostřelit skrs díru v podlaze kuličku a zasáhnout VIP, což ale znamenalo, že prohráli.

Následovala krátká obědová pauza, kdy jsme si já s hotelem uvařili gulášovou polévku. Po pauze se šlo hrát CTF. Byl respawn každých 15 minut, což bylo dost málo a tak se herní pole změnilo ve velký masakr, hra myslím skončila 0:0, ale nevím to jistě, protože když jsem s Apophisem se snažil napadnout pece zezadu přes násep s vozíky, tak při výstupu z vagónu se chytla apophisovi bota a ona spadl a vyvrkl si kontík a natáhl vazy. Při signalizaci, že máme zraněného, ať ukončí palbu, jsem sice ještě asi 5 koulí schytal do hlavy, ale dalo se to přežít. Apophise jsme pomale dopravili k cestě.

Mladějov 2007

Naštěstí dva z DEWTEXu vzali auto, naložili jsme Apophise a mě a vyrazili do nemocnice. Já byl dozor a věděl, kde je nemocnice, protože mám v Ústí nad Orlicí prarodiče. Donesli jsme s jejich pomocí Apophise do nemocnice a posadili na vozík. Oni museli odjet, takže jsem tam zůstal sám. Staral jsem se o maroda. Byl 2x na rentgenu, naštěstí nic zlomeného, ani přetrhané vazy, jenom natažené. Přesně to, co se mi stalo minulý rok. Takže si chudák nějaký ten týden užije v sádře s berlemi a pak dva měsíce bolestivé chůze.

Po dvou hodinách ošetřování jsme začali řešit problém odvozu, protože to přecejenom není za rohem. Bohužel auto už nebylo k dispozici a tak jsme se na informace šli zeptat na nějaký spoj. Taxík by byl totiž moc drahý. Oni nám doporučili sanitku, takže jsme se vrátili do nemocnice a požádali o sanitku. Byl to trochu problém, protože je to mimo okres a navíc já bych nemohl jet, naštěstí nám to doktor ale podepsal, my počkali a pak byli odvezeni sanitkou až na nádraží do Mladějova. Apophis dobelhal na berlích. Byl to opravdu vyčerpávající den, takže dobrá večeře nám velmi pomohla. Ještě jsme pokecali a vyrazili spát. Ráno v neděli jsme se zbalili a vyrazili na vlak. Absolvovali cestu přesně naopak, než tam, a konečně ze sebe smyli tunu prachu z pecí...

<< Zpět
Líbí se ti článek? Linkuj si!